Kaapstad

27 oktober 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Goedemorgen,

Gisteren onze excursie naar de townships en Robbeneiland. Ze hadden de planning omgegooid en we gingen in de ochtend twee townships bezoeken en in de middag naar Robbeneiland. 's Ochtends werd onze reisleider gebeld met de mededeling dat alle excursies naar Robbeneiland waren afgelast, vanwege het slechte weer op zee.. helaas..

Tijdens onze tour gingen we een school bezoeken en een 'huis' waar een man, vrouw en drie kinderen wonen. Ze hebben twee bedden voor het gezin, een keukentje, koelkast en tv... Zie foto's!

We hebben in de middag nog geprobeerd om voor vanmorgen een tour te boeken naar Robbeneiland, maar alle boten zijn tot aanstaande zondag volgeboekt. We besloten om de bekende gekleurde huisjes te bekijken en de Lion's Head te beklimmen. Deze ligt naast de Tafelberg en je hebt een geweldig uitzicht over de stad en op de Tafelberg. Zie foto's.

Nu gaan we alle koffers pakken en richting de Tafelberg. Hopelijk gaat de kabelbaan vandaag omhoog en kunnen we nog een keer de stad bekijken. Het is nu namelijk helder, maar het waait ontzettend. ​Vanmiddag richting het vliegveld en zaterdag na vier weken eindelijk weer in Nederland. Even niet meer leven uit de koffer, gezond eten en weer gaan werken..

Het was een reis waar we veel indrukken hebben opgedaan en waar je bij een aantal momenten het beseft hebt hoe goed alles in Nederland is geregeld.

Het was erg leuk om jullie reacties te lezen!

Tot snel, groetjes  xx

1. Roy:
    27 oktober 2017
    Mooie foto's allemaal. Geniet van jullie laatste dagje en goede reis terug. Groeten May en Roy